underBARA BARN!

Vi är nyligen hemkomna från älvsjö mässan där det var underbara barn mässa :) jag har skrivit om det tidigare. Det var tredje året jag var där nu. Men första med barn :) och jag rekomenderar verkligen föräldrar att åka dit. Det var super kul som vanligt och massa goodiebags och mässpriser. Man kan verkligen fynda där. Det ända vi köpte var bombadill bakelser och majskrokar men vi kom hem med en proppfull vagn! Som jag precis sorterat ur :) jag ska visa er senare.

Nu ska jag göra iordning tuva för hon ska va med mormor en stund och jag ska vila. För inatt ska jag va på förlossningen. Jag ska söka jobb där så inatt ska jag få gå brevid :) ska bli super spännande och jag är sjukt taggad :) hoppas jag får se ett barn födas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0