Jaha

Så var elva månaders dagen här och förbi. Jag kan knappt fatta att det är sant. Idag har vi strosat i centrum. Ätit middag hos gudmor och myst med pappan. Även firat dagen med lite glass. Klockan vart så mycket så jag ska försöka fixa dom där inläggen snarast men en annan dag. För näst på schemat står diska dagens nappflaskor och hoppa i säng.

Jag har även gått på nått dåligt erbjudande om ansiktsmasker så en sån gjorde jag idag. Den heter acne killer och ska dra ur alla pormaskar och finnar. Vi får se om den funkar. Det kändes nästan så för det gjorde ont att dra bort den. Och den var svart! Tuva vart dock inte rädd för mig för det. Vilket jag nästan förväntade mig :P


Kommentarer
Postat av: what is the best wedding dress for my body type

you��ve an ideal weblog here! would you wish to make some invite posts on my weblog?

2012-10-05 @ 12:21:45
URL: http://waltercamero37.insanejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0