Lugnt

Vi har hunnit en del redan. Erika och Freja var över hit en stund på förmiddagen. Sen gick vi och käkade lunch med som. Super trevligt som alltid och jag fick bocka av lite som jag behövde ta med henne :) nu har jag multikannor att ta med mig till Borlänge och Jeanettes micro delight är på g till lagret för den var sned.

Sen åkte vi ner till centrum och sålde en bok och handlade mat till Tuva. Lagom tills att vi kom ut ur affären kom också regnet. När vi kom hem så sov tuva så jag lyfte över henne till sängen och passade på att skura golven. Så nu luktar det rent och fräscht i hela lägenheten! Bara sovrummet kvar och det tar jag när hon vaknat :)

Igår köpte jag en ny kompis, Per 2.0 heter han och står fint i mitt kök och spelar radio! Så himla skönt och jag har verkligen saknat en liten smidig radio så vi kan få lyssna på annat än barn skivor :P just nu är den på lågt i bakgrunden. Love it! Nu ska jag ta en latte i soffan innan Tott vaknar igen :) sen kommer päronen och farmor över på middag :) trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0