Måndag!

Dagen fick påbörjas med en sväng till sats för att träna. Innan vi hann parkera så såg vi mattes lastbil på parkeringen. I dörren in till sats möttes jag av en jätte fin blombukett. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att tusen tankar cirkulerar i mitt huvud.

Hur som helst gick det super bra för tuva på barnpassningen och "fröknarna" säger att hon är det snällaste barnet och att det aldrig är något problem med henne så det känns skönt. För varje gång dom ropar i högtalarna hajjar man ju till. Men Tuva störs inte ens av att de andra barnen är ledsna :)

Sen åkte vi hem och städade och fixade och lagom tills att vi skulle röra oss mot babysimmet så vart det inställt. Det var fel på vattencirkulationen i huset så poolen var för kall. Trist men vi får ta igen det senare. Kanske lite tur också för tuva har ändå vart lite snorig med tanke på tänderna som fortfarande inte spruckit igenom!!

Nu ska jag hoppa i säng! Imorgon har vi tusen saker att göra för på onsdag bär det av mot Borlänge!! Åh jag längtar så! Ska pussa sönder Malin och Enzo! Och gosa lite bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0