Mys!

Kvällen har spenderats hemma hos mamma och pappa. Mackan var också hemma vilket va kul :) nu ser man honom inte så ofta längre när han flyttat till Tierp så det var mysigt! Tuva har busat massor med sin morfar och klättrat mellan mormor och morbror :) hon vart på mycket bättre humör när hon fick sova och sen komma ut och leka någon annan stans än hemma. Hon höll humöret uppe och var vaken ända till tio! Så nu hoppas jag att hon sover bra och länge!

Min syster ringde ikväll också och sa att hon har typ haft värkar hela dagen men väldigt oregelbundna :D så nu hoppas vi att det kommer en bebis snart. Den är beräknad tills på onsdag så snart kommer den!! :D jag tror att det är en pojke. Mamma tror tjej och det gör nog Malin också :) vi får se. Kul att ingen vet! :P nu ska jag sova! Imorgon är det kalas för Smilla som står på schemat. Tänk att det lilla trollet redan är 4 år! Hur fort går tiden!? Inte okej! :P Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0