Snart klart!

Idag har tuva varit feberfri! Vilket har vart skönt.. Men hon har vart sjukt gnällig och det rinner fortfarande som en kran ur munnen. Tänderna har fortfarande inte spruckit igenom men man ser att det lyser vitt genom tandköttet.

Igår var mamma och pappa här och vi åt pizza och pappa satte upp tuvas rullgardin och så satte han upp två hyllor. Jag hade massor kvar till honom att göra så idag kom han tillbaka :D världens bästa pappa! Han satte upp två hyllor i tuvas rum, en tavla och en väggtext. Sen satte han uppfört tavlor i hall och mitt sovrum och barnsäkrade flera farliga lådor och skåp i köket. Och så fixade han kökslampan som var för lång innan! Ja en hel himla massor fick han gjort! Det var tillochmed mer än det jag skrev han fick gjort. Så när det vart middagstid ringde jag hit mamma och bjöd dom på spagetti och köttfärssås. Två dagar med föräldra mys inte illa ;) så nu är det inte mycket kvar innan lägenheten är helt färdig! Såååå skönt! Nu vill jag bara storstäda så jag får ordning på allt. Åh va skönt det ska bli! Men helst vill jag storstäda när matte har tuva så vi får se vilken dag det blir :P

På förmiddagen var gudmor Nett här också. Alltid lika mysigt och Tuva älskar henne så mycket. :) imorgon ska vi ses igen så nu är det bäst jag hoppar isäng! Natti!

Bilderna är från tuvas rum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0