Söndag

Mycket har hänt sen sist. Jag måste göra ett stort inlägg och skriva om allt! Men just nu vill jag bara säga att i förmiddags klättrade Tuva upp i soffan helt utan hjälp eller några byxben att dra sig upp med. För första gången. Och aldeless nyss började hon klappa händerna på riktigt! För första gången. Hon har gjort klapp liknande rörelser förut och kan slå ihop saker sedan länge men just nu sitter hon och klappar händerna på riktigt till musiken av hennes leksaks pingvin! Åh va jag älskar min dotter ! Finns inget finare eller bättre i hela världen!

Inte nog med det så vann min lillebror european finals i juniordragraceing på santa pod i England för nån timme sen! Jag är så otroligt stolt och glad! Hans näst sista tävling som junior! Det förtjänade han verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0