Tisdag

Shit imorgon blir min lilla bebis hela 11 månader! Det betyder att det bara är en månad kvar tills hon fyller ett år! Jag är inte redo! Vart tog tiden vägen? Varför går det så jäkla fort?! Jag hinner inte med! Det senaste är att hennes tänder nr 5 och 6 har kommit fram och att hon nu mera även säger klappa. Hon försöker även säga lampa men det går sådär det blir appa.. :) min söta lilla trollunge. Kan man inte bara vrida tillbaka tiden och göra om det första året så man kan få njuta liiiite längre!

Annars har dagen vart lugn. Min fina Mickis ligger på sjukhus och jag håller både tummar och tår för att hon ska må bra snaaaaart så vi kan ses och gå ut och äta och bara umgås hon och jag. Jag behöver verkligen det så nu måste hon få bli frisk och må bra!

Imorgon ska jag försöka lägga ihop både ett tio och elva månaders inlägg om inte matte sitter här hela kvällen. Nu måste jag diska nappflaskor och kasta mig i säng! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0