28+2 fredag

Här ligger jag på soffan med svidande ögon. Tror jag håller på att bli sjuk.. Täppt i ena näsborren och sånt där feber svid i ögonen men ingen feber.. Så vi får väll se. Jag hoppas det går över under natten. G.I Joe var bra men tyvärr så dog min snygging Channing Tatum efter typ en kvart. Brorsan tyckte också filmen va bra så det var ju tur jag tvingade honom :P

Igår fick vi finaste brevet hem. Haha. Nej men när jag öppnat så tjoade jag av glädje och tuva hakade på och tjoade med! Min lilla prinsessa fick sin dagisplats :D på vårt förstahands val som ligger precis bakom vårt hus! Så underbart! Det kommer aldrig bli en omväg för att hämta henne eftersom hon alltid kommer vara precis brevid hemma. Så skönt! Så jag skyndade såklart att tacka ja till platsen. Den 15 augusti är startdatum. Så nu ska vi njuta så mycket vi kan sista lediga tiden som bara vi ❤ min fina unge!

Imorse fick jag hemleverans på det nya babyskyddet också. Det föll på en maxi-cosi cabriofix med en family base || på grund av att den väger minst av alla babyskydd, den är billigast och bäst i test. Sen kan den även fästas på vagnen med hjälp av en adapter så nu är det bara den adaptern jag behöver så har jag nog det mesta som jag tycker jag behöver. Jag köpte även en gravidkudde så nu hoppas jag att mina sömnproblem är över.. Men det återstår väll att se.

Hoppas ni får en fin helg! Jag ska tvätta kläder och förhoppningsvis vara frisk! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0