75%

Idag har vi tagit oss igenom 75% av den här graviditeten!
Det går fort nu! 70 dagar kvar till BF.
 
Helgen flög förbi! Jag införskaffade mig en elektrisk bröstpump, en adapter till vagnen som passar med babyskyddet och en babygunga som funkar som babysitter också.
Sen kändes det som att jag vann på jackpot när jag hittade ryggknäppta pyjamasar till Tuva på Ellos.
Haha. Hon tar av sig allt inklusive blöjan om hon kan och då blir det kissigt i sängen så nu är det body eller pyjamasar som man knäpper på ryggen som gäller.
Och jag har bara haft EN ryggknäppt pyjamas från när jag själv var liten för det finns ju typ ingen stans, förutom på Ellos! Så lycklig vart jag och klickade hem två stycken trepack! :D
Det blir najs.
 
Sen mellanlandade syrran med familj hos mamma och pappa över helgen så vi var där och träffade dom lite också. Vi fick min älskade vagn såld så nu har vi tagit hem den nya och premiärkört :)
Matte tycker hittills att den gammla var mycket bättre, fast det har ju ingen betydelse eftersom det här var den ända lösningen.. Igår var jag och bokade tid på en frisör salong, ska dit imorgon och är skit nervös!
Det är dåligt att vara frisör utan att jobba som frisör!
Man har för höga krav!!
Imorgon ska jag även till mödravårdcentralen.
Och idag var jag iväg på glukosbelastning.
Mycket nu :P Men glukosbelastningen gick iallafall bra.
Det var en super äcklig vätska att dricka och halvjobbigt att sitta på en bänk i två timmar och tjugo minuter men skönt att ha det gjort och har jag tur slipper jag stick i fingret imorgon igen :P  
 
Nu ska jag hoppa isäng fort fort för jag är trööööött :)
Natti!
 
 
Hejdå min fina vagn! Kommer sakna dig!
 
 
Finaste Plutt hemma hos mormor och morfar i påskas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0