Sjukstuga

 
Jag är fortfarande sjuk och det känns inte som att det blir bättre heller utan bara sämre. Tuva är också dålig men mest hostig och seg så det är skönt att hon inte är lika illa som jag. Däremot så känner jag nu att jag inte orkar må så här längre. Det är snart en vecka och det har inte ens börjat vända. Idag mådde jag väldigt illa också och var dålig i magen och det tillsammans med en vild pojke i min mage var extremt dålig kombination. För det är sjukt svårt att hålla tillbaka kräkningar när det känns som att någon möblerar om bland tarmar och magsäck.
 
Nä usch det blir inga trevliga inlägg nu.
Men det kanske är fullt förståligt :P
 
Nu till något helt annat. Jag funderar på att köpa en "baby innegunga" en sån som gungar av sig själv med musik i olika hastigheter och så. Men sen så funderar jag på om den kommer att bli använd så mycket så det skulle vara värt det? Det är så svårt det där att veta. Matte tycker att vi använde babysittern mycket till Tuva men jag kan inte riktigt komma ihåg det. Och nu med andra blir det ju en helt annan sak väll? Då har man ju redan ett barn att ta hand om så man kanske måste kunna "lägga ifrån sig" babyn en stund för att ge Tuva uppmärksamheten? Ja jag vet inte. Sååå svårt.
 
Sen funderar jag på en elektrisk bröstpump, men det är lite samma sak där. Kommer jag använda den? Jag fick låna en med Tuva och kunde inte pumpa alls. Men den var manuell och med en elektronisk kanske man orkar försöka mer? Och kommer jag producera mer mjölk om jag kan pumpa och amma? 
 
Ja sånt funderar jag på just nu. När jag är sjuk och har tråkigt :P haha Om ni har nått tips så lämna gärna en kommentar för jag blir nog inte klokare än såhär av mig själv :)  
 
Här är min senaste instagram bild :D
Jag heter sarahback88 på instagram :)
 
 
 
Här är en bild på Tuva från påskafton hemma hos farmor. Mitt hjärta :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0