Fredag

Veckorna går så fort! Känns alltid som att vi inte har några planer men ofta har vi saker att göra iallafall.. Och med en Tuva som springer omkring och busar hinner man knappt reflektera över hur fort tiden går! Men så är det väll när man har små barn.

Jag är redan i vecka 22 och på måndag är det dags att gå till barnmorskan igen. Idag har lillebror levt loppan i magen och jag har känt hans rörelser utanpå magen. Han växer på och blir starkare. Helt sjukt att vi ska bli en familj på fyra.. Jag kommer nog inte fatta förens han är här. Den här veckan har jag haft mycket ont i kroppen och vart väldigt seg. Men vi har haft det lugnt och trevligt. Vi har hängt hos min mormor och morfar, haft playdate med Tuvas bff Jasmine, firat alla hjärtans dag och myst med gudmor, gudfar och Wilda.

Imorgon är planen att jag och mitt hjärta ska gå på bio och Tuva ska va hos mormor under tiden. Får se om vi lyckas ta oss iväg i en bra tid så Tuva slipper vara vaken för länge. Vi ska hämta henne efter bion. Och på dagen ska matte jobba. Ja vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0