iPhone 5

Jag tror att min man är rätt nöjd just nu. :P när iPhone 5 släpptes i Sverige så köpte matte en till sig själv och en till mig. Jag hade dock inte bett om en och var väldigt nöjd med min 4S som jag hade så jag kände mig inte så stressad att byta. Sen dess har den legat här hemma i en låda tills idag då jag fick arslet ur vagnen och bytte. Jag trodde att det skulle bli jobbigt med allt jag hade på den gamla men jag synkroniserade den gamla först och sen den nya och nu finns hela min gamla telefon på den nya! :) så tio tummar upp till Apple som gjort det så enkelt att byta telefon! Till och med dom sidorna jag hade öppna i safari var kvar :)

Vi har även vart och käkat middag med min mamma och lillebror idag på jeansens. Planen var att jag och matte skulle gå på bio efter maten och Tuva skulle följa med mamma hem så länge men maten tog sån tid att vi missade bion. Så vi får försöka nästa helg istället :) Vi hade dock super trevligt så det gjorde inte så mycket. Vi hade en väldigt trött tjej när vi kom hem som somnade på en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0