Tuva ❤

Totti går!!! Jag skrev ju i måndags att snart men jag insåg nu att jag nog inte var så förberedd haha. I fredags den 11 januari åkte vi till mormor och morfar för att leka med kusinen Enzo (och såklart moster och Nova) och efter att vi kommit in genom ytterdörren var det som att hon bestämt sig sen dess har hon gått mer än hon hasat sig fram på knäna. Även om hon fortfarande gör det när hon blir trött i benen eller får bråttom :) men det gör ju ingenting bara gåendet övertar hasandet. Och va lång hon vart när hon helt plötsligt går :P Och även om hon är sen med att gå så värker mammahjärtat av stolthet. Och helt plötsligt är hon stor och inte längre någon bebis! Min älskade lilla fis! Den finaste i världen vad skulle vi göra utan dig!

Idag har vi vart på dop för lilla Nova. Det var trevligt och rätt lugnt :) nu ska jag göra mitt yttersta för att somna. Imorgon ska här städas och eventuellt plockas bort julpynt om jag hinner :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0