22 dagar kvar.

Cravings just nu: Olw's lättsaltade chips och pink lady äpplen. Och det är ytterst viktigt att det är just dom chipsen och just exakt dom äpplena.


Idag var vi ju som sagt på tillväxt ultraljud på Huddinge sjukhus. Men eftersom att vi skulle dit så kraschade ju såklart hela deras data system. Stackars alla som jobbade på förlossning och akuten idag :( dom fick köra med pappersjournaler. Så ja vi fick titta på lillebrorsan där inne i magen. Han mådde bra och var för övrigt inte alls samarbetsvillig. Han satte igång med dunder jumpa där inne när barnmorskan ville mäta. Han ligger med huvudet neråt som man ska, så det känns skönt. Däremot så kunde vi inte få reda på hur stor han är eftersom att barnmorskan inte kunde komma in i datorn. Så jag hoppas att någon ringer mig imorgon. Men vi får väll se.

Nu ska jag ta mig ett äpple och hoppa isäng :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0