Fredag

Ligger på soffan med en vaken bebis i magen som sparkar och har sig. Mys. Kvällen/dagen har vi spenderat hos tuvas gudmor och gudfar. Gulasch soppa, langos och gladiatorerna har vi unnat oss med. Barnen har busat och jag och Nett har lidit av totalt gravidhjärnsläpp haha men det var underhållande. Imorgon ska vi fira pappan i huset lite och jag vet faktiskt inte vilka som kommer eftersom det är mannen som bjudit in folk. Mina föräldrar ligger hemma och är sjuka så dom kommer tyvärr inte. Jag ska ge mig på att baka tårta. Sist jag gjorde det var till Tuvas dop. Alltså ett år sen.. Jaja hur svårt kan det va :P det blir en sommartårta för att vi längtar så efter sommarn.

I veckan har vi vart ute och promenerat och njutit av vädret. Åh va jag vill ha vår och bar mark! Snälla töa bort i nästa vecka! Vecka 11 och 12 så ska vår hiss renoveras så om det är bar mark kan jag ju låta tuva gå om vi ska nån stans, annars känns det som vi kommer vara inne. Jag orkar inte bära henne längre sträckor med massa ytterkläder på och att få ner barn och vagn 3 trappor är ju bara att drömma om.. Åh vi kan ju inte sitta inne i två veckor! Ändå är jag glad att den ska renoveras. Jag hoppas på att den blir lite rymligare och med innerdörr så man slipper oroa sig. Och det är sååå skönt att det görs innan lillebror kommer eller jag blir ännu större. Så perfekt timing!

Nu ska jag hoppa isäng för imorgon måste jag hinna dammsuga, skura golv och duscha innan folk kommer. :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0