Nytt till lillebror!

Idag har jag och Tuva vart i Nacka forum i 3 och en halv timme med Jeanette. Jag behöver nya skor och mammaleggings och det behöver jag fortfarande, för jag hittade ingenting till mig själv, förutom lunch och en förbannat god juice från Joe and the juice! Dock så hittade jag massor på kappahl till lillebror så han fick tre par byxor och fem bodys. Och jag är så nöjd med de jag köpte idag! Hur fina kläder har inte kappahl och speciellt newbie till dom små. Älskar't!

Tuva fick en massa strumpor, en kortärmad body, en kjol (av gudmor) och ett par äkta Foppa tofflor! Haha hon är sååå söt i dom och skulle platsa direkt på böda! Dock vet jag hur sköna dom är och det är det viktigaste till min sessa :)

Nu har jag köpt lite kläder till lillebror men herre va mycket jag hade köpt vid den här tiden när jag va gravid med Tuva! Men nu har vi ju det mesta. Ska jag va ärlig har jag köpt mer amningskläder till mig än kläder till bebisen. :P imorgon ska jag ringa och kolla om min nya vagn kommit in i butik :D hoppas hoppas :)

(Bilden på klädhögarna är allt som jag köpt till lillebror hittills) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0