26 days to go!

Jaha, idag är det onsdag och vi har vart på föreläsning på Karolinska. Det kändes lite konstigt att åka iväg på nått ensam med mitt hjärta. Tuva var med mormor och kunde inte vart gladare när hon vinkade hejdå haha.

Det var iallafall jätte nyttigt för mig och matte att komma iväg själva och få tänka på att vi snart blir en till i familjen. För det är snart! 26 dagar tills han är beräknad. Om bara halsbrännan skulle släppa taget om mig och jag kunde få sova några timmar sammanhängande per natt så är jag gärna gravid tills i juli. Men det förutsätter också att han inte tjockar på sig så mycket där inne.

Jag har verkligen splittrade tankar och vilja nu! Och det känns bara mer och mer för varje dag. För jag kan vänta med bebisen, jag har inte bråttom att få min bebis. Verkligen inte! Jag vet ju att när han väl är här så kommer tiden att rinna iväg! Och det kommer vara jobbigt i början med en nyfödd. Så jag väntar gärna. Mer än gärna. Men den här halsbrännan jag har.... Fy fan säger jag bara. Igår spydde jag för att den var så hemsk!! Den får mig att må riktigt dåligt och jag sover inte på nätterna. Och det gör ju såklart att jag vill föda så jag slipper detta..

Nu har vi måndag att pricka av på checklistan. Då är det tillväxt ultraljud.

Igår tog vi bussen hem till mamma och pappa och lekte med Enzo och Nova fram tills att dom satte sig i bilen och åkte hem till Borlänge igen. Åh va tuva skrattade ❤ mitt fina hjärta älskar verkligen kusin Enzo. Jag är så sugen på att åka dit i sommar så vi får se hur sommaren ser ut efter lillebror kommit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0